[cmsmasters_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”50″ data_color=”default” data_bot_style=”default” data_top_style=”default” data_width=”boxed” data_shortcode_id=”kocz9sxwt5″][cmsmasters_column data_width=”1/1″ data_shortcode_id=”0t11jskw2″ data_animation_delay=”0″ data_border_style=”default” data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center”][cmsmasters_text shortcode_id=”6cqnufy9sr” animation_delay=”0″]
1. Elemente definitorii
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre VICASTAR SRL, prin intermediul magazinului virtual www.vicastar.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator – persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator – societatea comerciala VICASTAR SRL, avand sediul social in Suceava, Str. Marasesti nr.44, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J33/689/2004, CIF RO16548850.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2. Documente contractuale
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
3. Extinderea obligatiilor vanzatorului
a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
c. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „contact”. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
d. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, VICASTAR.ro isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.
4. Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea VICASTAR SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
6. Confidentialitate – Publicitate
Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Mesajele VICASTAR sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de VICASTAR. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.vicastar.ro. VICASTAR nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Prin inscrierea in baza de date VICASTAR, cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.
Compania SC VICASTAR SRL anunta implementarea normelor cu privire la Protectia Datelor cu Caracter Personal (GDPR) si va prezinta in continuare principiile noilor activitati de conformare.
Conform Regulamentului (UE) 2016/679, părțile acceptă următoarele definiții:
a) „Date cu caracter personal”: orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă (denumită în continuare persoană înteresată), şi anume: numele şi prenumele, numele şi prenumele membrilor de familie, sexul, data şi locul naşterii, cetăţenia, semnătura, date din actele de stare civilă, date din permisul de conducere/certificatul de înmatriculare, numărul asigurării sociale/asigurării de sănătate, telefon/fax, adresa (domiciliul/reşedinţa), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesională – diplome – studii, situaţie familială, situaţie militară, situaţie economică şi financiară, salariul, date privind bunurile deţinute, date bancare, obişnuinţe/preferinţe/comportament, imagine, voce, date prelucrate prin sisteme de supraveghere video şi carduri de acces/pontaj, date de geolocalizare/date de trafic, adresa IP, identificatori cookie, codul numeric personal (CNP), seria şi numărul actului de identitate/paşaportului, date biometrice, date privind sănătatea, date referitoare la săvârşirea de infracţiuni, condamnări penale/măsuri de siguranţă, referitoare la sancţiuni disciplinare, contravenţionale, date privind cazierul judiciar etc;
b) „Operator”: desemnează partea, care stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
c) „Responsabil de prelucrare”: oricare dintre părți ;
d) „Prelucrarea datelor cu caracter personal”: desemnează orice operațiune sau orice ansamblu de operațiuni efectuate sau nu de către Operator cu ajutorul unor procedee automatizate și aplicate datelor sau ansamblurilor de date cu caracter personal, precum culegerea, înregistrarea, organizarea, structurarea, păstrarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmisie, difuzarea sau orice altă formă de punere la dispoziție, apropierea sau interconectarea, limitarea, ștergerea sau distrugerea acestora;
e) „Violarea datelor cu caracter personal”: desemnează o violare a securității care atrage după sine, în mod accidental sau ilicit, distrugerea, pierderea, alterarea și/sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, păstrate sau prelucrate în alt mod, sau accesul neautorizat la respectivele date.
Tipurile de date cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii, în scopul executării prezentului contract:
In baza Contractului, datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrării sunt următoarele:
Date personale ale reprezentanților și delegaților părților: nume și prenume, adresă, telefon;
Date cu caracter special: codul numeric personal, seria și numărul actului de identitate.
Datele cu caracter personal colectate în virtutea prezentului contract vor fi prelucrate pe întreaga perioadă de timp cât Contractul încheiat între părți va fi în vigoare..
Datele cu caracter personal trebuie păstrate într-o formă care să permită identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășeste perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt colectate și prelucrate; datele cu caracter personal pot fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare stiințifică sau istorică, ori în scopuri statistice, astfel cum prevede Art. 89/Alin.(1) din Regulament, sub rezerva punerii în aplicare a măsurilor de ordin tehnic și organizatoric adecvate, în vederea garantării drepturilor și libertăților persoanei interesate.
Părțile nu își vor schimba locațiile fizice în care procesează date cu caracter personal, fără a informa cocontractantul despre astfel de modificări intenționate, cu cel puțin 15 zile calendaristice înainte de intrarea în vigoare a acestor modificări, cu posibilitatea oricărei părți de a se opune unor astfel de modificări și/sau de a solicita măsuri de protecție suplimentare.
Natura si scopul prelucrării datelor cu caracter personal.
Părțile vor prelucra datele cu caracter personal, având temei legal, contractual sau pe bază de consimțământ scris.
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal este reprezentat de executarea către părți a obligațiilor și drepturilor aferente obiectului Contractului. Art. 6. Categoriile de persoane vizate. Dreptul de proprietate asupra datelor cu caracter personal.
Categoriile de persoane vizate sunt următoarele: reprezentanții legali sau contractuali ai părților, delegații părților, precum și angajați ai părților responsabili cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal.
Ambele părți sunt și vor rămâne proprietarii datelor cu caracter personal ce fac obiectul Termenilor si Conditiilor prezente.
Părțile se obligă reciproc să se conformeze și să demonstreze conformitatea cu principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, după cum urmează:
a) Părțile vor prelucra datele cu caracter personal în mod legal, echitabil și transparent față de persoana interesată;
b) Părțile vor colecta datele personale în scopuri determinate, explicite și legitime, ulterior nefiind permisă prelucrarea într-un mod incompatibil acestor scopuri;
c) Părțile se vor asigura că datele personale sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
d) Părțile vor păstra datele într-o formă care să permită identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășeste perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate;
e) Părțile garantează că datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale, împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale;
f) Părțile se obligă să pună în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a garanta și a fi în măsură să demonstreze că prelucrarea se efectuează în conformitate cu Regulamentul privind protecția datelor cu caracter personal;
g) Părțile se obligă să păstreze evidențele activităților de prelucrare aflate în responsabilitatea sa, să coopereze cu autoritatea de supraveghere și să pună la dispoziția acesteia, la cerere, aceste evidente;
h) In vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Părțile se obligă să utilizeze proceduri matematice sau statistice adecvate pentru crearea de profiluri, să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate;
i) Părțile se asigură că persoanele autorizate să prelucreze datele cu caracter personal s-au angajat să respecte confidențialitatea sau au o obligație statutară adecvată de confidențialitate;
Prelucrarea Datelor cu caracter personal va fi efectuată cu respectarea termenilor și condițiilor menționate în instrucțiunile părților astfel cum acestea pot fi modificate periodic, care vor include cel puțin următoarele informații: obiectul prelucrării, durata prelucrării, natura și scopul prelucrării, tipul de date cu caracter personal, categoriile de persoane vizate, obligațiile și drepturile aferente;
Părțile au obligația să se asigure că există un temei legal pentru procesarea datelor cu caracter personal, acoperit de Termeni si Conditii;
Părțile au obligația să se informeze reciproc cu privire la orice date cu caracter personal eronate, rectificate, actualizate sau șterse
cu privire la procesarea lor de catre cealaltă parte, la adresele de mail uzual folosite în relația comercială;
Părțile se obligă să notifice orice violare a datelor cu caracter personal, în termen de 48 de ore de la data la care a luat la cunostință de existența acesteia si sa transmită un formular pentru raportarea încălcării, furnizând cât mai multe informații despre încălcarea securității datelor cu caracter personal.
Părțile garantează ca se vor informa despre orice evoluții noi legate de incident și despre măsurile pe care le iau în legatură cu acesta, consultând cealaltă parte, pentru a limita consecințele incidentului și pentru a preveni reapariția acestuia.
Părțile sunt obligate să mențină o listă a fiecarei încălcări a datelor cu caracter personal. Lista va fi trimisă la prima solicitare a cocontractantului, în termen de 24 de ore.
Pentru orice violare a datelor cu caracter personal și implicit a drepturilor persoanelor interesate care au avut ca urmare producerea unui prejudiciu acestora, cauzate de insuficiența măsurilor tehnice de protecție adoptate sau produse ca urmare a nerespectării obligațiilor asumate prin Termeni si Conditii, partea în culpă se va obliga la plata integrală a despagubirilor pentru prejudiciul direct suferit și dovedit.
Autoritatea de supraveghere convenită este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
7. Termene Penalitati
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.
In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 5 zile lucratoare.
8. Facturare – Plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
9. Riscuri si Responsabilitati
a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau folosind mijloace de transport proprii (in cazurile in care transportul este asigurat de catre Vanzator).
b. Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
10. Acceptare
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de VICASTAR. SRL Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 30 zile.
11. Garantii
Sculele electrice comercializate de catre site-ul www.vicastar.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Toate produsele comercializate de catre VICASTAR sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de VICASTAR, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre VICASTAR.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@vicastar.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
12. Transferul proprietatii
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
13. Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
14. Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15. Legea aplicabila – Jurisdictia
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti
Romane competente.
16. Informatii privind DEEE
Deseurile de echipamente electrice pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
– clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
– colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
– clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata.
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.
[/cmsmasters_text][/cmsmasters_column][/cmsmasters_row]