Politica de rezolvare a reclamațiilor

VICASTAR S.R.L. a implementat proceduri pentru gestionarea reclamațiilor din partea clienților care respectă cerințele A.N.P.C. privind soluționarea reclamațiilor în afara instanței.

O reclamație este o exprimare a nemulțumirii primită verbal sau în scris, justificată sau nu, din partea sau în numele unui reclamant acceptabil, cu privire la furnizarea/nefurnizarea de către firmă a unor servicii/produse. O cerere de informații, clarificări sau servicii nu reprezintă o reclamație.

În acest context, orice reclamație trebuie să fie trimisă la

Adresa: Strada Traian Vuia 2, Suceava

sau

Email: office@vicastar.ro

VICASTAR S.R.L. va trata reclamațiile dvs. după cum urmează:

O scrisoare de confirmare de primire vă va fi trimisă în termen de cinci zile lucrătoare de la primirea reclamației, dacă reclamația nu poate fi arhivată în acest termen.

O scrisoare de informare vă va fi trimisă la o lună și ulterior la fiecare patru săptămâni pentru a vă aduce la cunoștință despre starea reclamației dvs.

O scrisoare finală vă va fi trimisă pentru a vă informa despre rezultatul investigației noastre și asupra măsurilor care vor fi luate pentru soluționarea reclamației.

Dacă un client nu a primit un răspuns sau un răspuns satisfăcător în termen de o lună de la depunerea reclamației la VICASTAR S.R.L., clientul poate depune o reclamație la A.N.P.C în termen de un an de la depunerea la VICASTAR S.R.L. În cazul depunerii unei reclamații la A.N.P.C., aceasta trebuie să fie prezentată prin următoarele mijloace:

http://reclamatii.anpc.ro/